Smother

Vad skulle du göra ifall din mor flyttade in hos dig och vägrade att flytta ut? När Noah Cooper, 29 år gammal blir sparkad från sitt jobb tror han inte att hans dag kan bli mycket värre än så. När han kommer hem till sitt redan fulla hus blir det ännu värre när hans mor, Marilyn anländer med sina fem hundar.

Originaltitel Smother
Regissör Vince Di Meglio
Manus Vince Di Meglio, Tim Rasmussen
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Liv Tyler, Diane Keaton, Ken Howard, Don Lake, Dax Shepard, Jerry Lambert, Sarah Lancaster, Mike White (I), Selma Stern, Steven Christopher Parker, Frank Crim, Eddie Frierson, James Taku Leung

yrkeschaufföre
2012-05-01
Diane är bra men Dax är som en sämre å tråkigare Zack Braff! Men bara för att Diane är med och att Liv inte är så störig så får den en jättestark etta!
lancell
2012-04-06
Ingen humor, så extremt irriterande karaktärer och dålig handling. Avskydde denna film.
MinotaurKing
2010-08-26
okej film.

2010-05-28
Ganska välspelad. Både av mor och son.
anemona74
2009-08-27
Det här är inte en bra film. Tråkigt för det är riktigt bra skådisar i rollerna. Ett rejält nedköp för Diane Keaton
Kaleid
2009-07-13
snurrig och seg. torr humor
PebblesBeach
2009-07-11
Smågullig, som alla andra sådana här filmer, men har inget speciellt att komma med egentligen.

2009-04-28
Jag såg denna film för Diane Keatons skull, jag tycker att hon är fantastisk... men den här rullen suger. Ledsen att behöva säga det.
chodokovskij
2009-04-19
Oj vad dåligt.
Filmzoonen
2009-02-22
Okej, såhär är det, jag är galen i Diane Keaton, hon gör fantastiska roller men (nu kommer det negativa)VAD ÄR DET HÄR? Total katastrof! Vilken tråkig och framförallt JOBBIG film! Diane som vanligtvis är så bra är bara extremt jobbig i den här filmen och jag är besviken. Positivt: Jag fick en skön tiominuters tupplur under filmen;) Därav ett oproffsigt poäng ... pga den sköna tuppluren. ...Sömnmaterial alltså.