2.5

Snap Decision

På grund av några oskyldiga fotografier på hennes barn blir Jennifer Bradley indragen i en situation där hon inte bara riskerar att bli ifråntagen sina barn, utan även hamna i fängelse för att ha producerat barnpornografi. Filmen är baserad på verkliga händelser.

Originaltitel Snap Decision
Regissör Alan Metzger
Manus Randy Sue Coburn, Ara Watson, Sam Blackwell
Genre 2000-tal, Drama
Skådespelare Mare Winningham, Felicity Huffman, Chelcie Ross, Megan Fahlenbock, Ronn Sarosiak, Chuck Shamata, Amy Zell, Alex Gaistman, Alexander Cameron Drogemuller

oliver_twistor
2008-01-29
Mycket gripande.
Chris90
2007-01-15
Den var lite halvbra. Det var ett bra ämne och bra skådespelarinsatser, men den var alldeles för mycket amerikanskt snyft-snyft.
saandy
2006-08-18
Dålig!
misslonely
2006-08-13
sevärd och tänkvärd. jag blir så förbannat på dubbelmoral. sex ligger i betraktarens ögon!
Frantic
2006-08-13
Tycker "Only In America" förklarar att det kan hända ganska bra. Tycker filmen i sig var helt ok faktiskt. Den får är svag trea. Som efter en god natt sömn kanske sänks.
gosesmurfan
2006-08-13
nog för att det är en "massproducerad TVfilm" men den har ändå lite mer djup än många andra... Hemskt hur det kan gå så fel av ngt i detta läge ofarligt. Hoffman gör filmen.
Illuster
2006-08-13
Nä, tyvärr, filmen håller inte. Typisk amerikansk massproducerad tv-film. Men ämnet är ganska bra.