3.1

Snipes

Hip-hop-thriller med Nelly som rap-stjärnan Prolyfik som inte kan slutföra inspelningen av sin debutskiva, bolagsdirektören som måste motivera honom och Snipes som gratis jobbar med att sätta upp affischer.

Originaltitel Snipes
Regissör Rich Murray
Manus Rich Murray, Rob Wiser
Genre Action, Drama, Mysterium, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Sam Jones III, Nelly, Zoe Saldana, Dean Winters, Rashaan Nall, Schooly-D, Mpho Koaho, JD Williams, Victor Togunde, Carlo Alban, Charli Baltimore, Frank Vincent, Joel Marsh Garland

CinemaStrange
2015-10-06
Hade förväntat mig något mer "storslaget" men med sådana mediokra skådespelare ska man inte förvänta sig något
CinemaStrange
2015-08-30
Hatar musiken får hoppas filmen är jävligt mycket bättre.
Taasty
2008-02-08
Visste inte att Zoe Saldana var med i denna filmen..då mpste jag fan se den :) hon e skitduktig, me like her!!
Taasty
2007-06-04
Haha men syrran dåå ;) (Nelly85)..jag har själv inte sett den men ja kan ju alltid fixa deen så kan du se den när du kommer hem =D fast iofs är du inte inne här längre men so what =P kan bli en överraskning jue :)
SmurF^
2006-07-07
skön film, Sam Jones III gör en bra insatts
Nelly85
2005-08-26
Någon som vet var man kan köpa filmen??? Hittar inte den men vill så gärna ha den. Är det största nelly fanet i Sverige!pussssss
kkakan
2005-01-10
vuxna karlar med plåster... nej tack.
radon
2004-05-01
annorlunda, orginell. klart sevärd film speciellt om man är film-buff eller gillar hip-hop. båda gäller för mig