1.7

Snow 2 - Brain Freeze

Det är några dagar före julafton och Nick Snowden har så fullt upp med sina plikter som jultomte. Att han helt glömmer att han lovat att fira jul med sin fru Sandy. Efter ett gräl går Nick igenom sin magiska spegel men landar så illa att han hamnar på sjukhus med minnesförlust. Nu är det upp till Sandy att försöka hjälpa Nick att få tillbaka minnet så att inte julen blir förstörd för alla barn i världen. Men det visar sig bli ett tufft uppdrag och frågan är om hon kommer hinna i tid.

Originaltitel Snow 2: Brain Freeze
Regissör Mark Rosman
Manus Rich Burns
Genre Familjefilm, 2000-tal
Skådespelare Tom Cavanagh, Ashley Williams, Patrick Fabian, Alexander Conti, Jonathan Holmes, Hal Williams, Janelle Cooper, Viv Leacock

yrkeschaufföre
2011-12-30
Jag gillar Tom och är väldigt svag för Ashley så redan där låg filmen bra till, och handlingen var lite drömsk och lagom barnslig. Jag önskar dock att jag sett ettan innan denna.
Lurtz
2011-12-22
Jag är allmänt för abc familys julfilmer och Ashley Williams är charmig men detta är inte bra.
basegbg
2010-12-24
Tyvärr ett riktigt hafsverk. Både Tom Cavanaugh och Ashley Williams kan mycket bättre. Töntigt manus och skådespeleri.