1.8

Snow Job

Efter universitetet har Matt Raymond lyckats landa ett riktigt fett jobb med inbyggd ekonomisk säkerhet på Wall Street. Hans tre bästa vänner från studietiden har efter sina avslutade studier tagit ett sabbatsår för att njuta av livet i snöparadiset Aspen, Colorado. Matt har nätt och jämnt tid för ett kort besök hos sina vänner och då får han smak för den kristallklara blå himlen, de vilda festerna och inte minst de snygga brudarna. Här är stora vidder, ingen stress och ingen 120-timmars arbetsvecka. Och när Matt träffar den vackra och roliga Michelle, är han inte längre säker på att det där jobbet i New York är så fett när allt kommer omkring…

Originaltitel Winter Break
Regissör Marni Banack
Manus Mark Botvinick
Genre Komedi, Drama, 2000-tal
Skådespelare Eddie Kaye Thomas, Milo Ventimiglia, Eddie Mills, Maggie Lawson, Justin Urich, Rachel Wilson, George Lazenby, Anna Faris

2007-12-15
Tvån införtjänad mest pga Milo Ventimiglia..
Olof_Gronlund
2005-11-13
Sjukt förutsägbar film med samma sorts skämt som American Pie. Stör mig på att de inte drog ut på vissa scener. Som när de reste dit, man fick inte se något som hände på resan dit, de bara klippte, sen var de där. Så hände på flera ställen i filmen. Det är roligare att se liknande filmer som denna med kompisar också vilket jag gjorde + att denna sortens filmer alltid fungerar för mig.
frrrt
2004-12-01
det stämmer inte... det som står att filmen handlar om... fast det står så där på baksidan. men men... en av världens sämsta filmer hur som helst.
bird
2004-10-31
den hade sina stunder..
Zapa
2004-05-30
trodde den skulle va asbra, men Onej, och som den inte var det
Murkelspell
2004-03-04
how can this bee!
tilapia
2004-01-11
Skräp.
malachi
2004-01-09
tyckte den gled förbi rätt smärtfritt, även om jag led under vissa delar av filmen.
diluruf
2003-11-09
Ehe... Vi trodde precis samma sak som smekaren..
smekaren
2003-11-02
haha. Och omslaget sen! Vi trodde det skulle vara en klassisk festa, bärs, lättklädda skidbrudar-film!