2.2

Snuten i Hollywood 3

Axel Foley är tillbaka i Los Angeles. Denna gång undersöker han ett gäng biltjuvar, vars spår leder till en nöjespark i södra Kalifornien.

Originaltitel Beverly Hills Cop III
Regissör John Landis
Manus Steven E de Souza
Genre Komedi, Kriminalare, Action, Thriller, 90-tal
Skådespelare Eddie Murphy, Jon Tenney, Joey Travolta, Eugene Collier, Jimmy Ortega, Stephen McHattie, John Saxon, Judge Reinhold, Timothy Carhart, Hector Elizondo, Theresa Randle, Alan Young, Bronson Pinchot, Louis Lombardi, Gilbert R Hill, Michael Bowen

päronanton
2019-05-25
Den är okej, tre filmer räcker gott och väl. Men Eddie Murphy är väldigt skön! Den bästa i serien tycker jag är helt klart första filmen från 1984.
2018-03-07
Också filmer som inte uppskattas av mig, tyvärr!!
2017-10-12
Klassiker
yrkeschaufföre
2017-09-10
Jag gilla man har gått ifrån de andra filmerna, man kan ju liksom inte höra hur mycket som helst av Murphys pladdrande utan att bli trött. Men det är inget mästerverk och i princip är det en 80-talsrulle från 90-talet
Murvel48
2017-01-09
Det började rätt hyggligt men sen var avsaknaden av goda ideer total.
Semiramis
2015-02-12
Äsch, så dålig är den väl inte? Men den kan ju inte jämföras med ettan.
Count_Duckula
2015-01-03
Den bästa i serien.
lave
2014-12-29
Måste erkänna att jag inte lyckades se klart denna. Så urbota korkat så jag var tvungen att ge upp efter någon halvtimme.
2014-10-31
Taggart och Bogomil har försvunnit från Beverly Hills och Rosewood har tagit över som chef. I övrigt hålls filmen endast upp av John Landis träffsäkra regi och självklart Murphys fantastiska skådespel. Allt annat är så fånigt att till och med Freddy Kreuger skulle få mardrömmar. Det är dock roligt att återse Bronson Pinchot som Serge. 2+
Punkliv
2014-10-16