2.5

Solace

Ett medium arbetar ihop med en FBI-agent för att få fast en seriemördare.

Originaltitel Solace
Alternativ titel Prémonitions
Regissör Afonso Poyart
Manus Peter Morgan (I), Sean Bailey
Genre Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Anthony Hopkins, Jeffrey Dean Morgan, Abbie Cornish, Colin Farrell, Matt Gerald, Jose Pablo Cantillo, Marley Shelton, Xander Berkeley, Kenny Johnson, Joshua Close, Sharon Lawrence, Janine Turner, Luisa Moraes, Jordan Woods-Robinson, Niyi Oni, Autumn Dial

finkan
2020-11-02
Riktigt bra
BenStiller
2020-04-15
B-film med billiga skräckeffekter. Endast för Anthony Hopkins-fantaster. Ger den en svag 2:a-
Hanness
2019-05-15
Anthony Hopkins är alltid lysande.
amam
2019-05-14
Bra skådisar men tråkig, kasst manus och trist tempo.
Tatty
2018-09-03
Älskar den och Anthony Hopkins och Colin Farrell! Båda var så bra i filmen! Filmen är så otrolig bra och spännande! Riktig spännande så att jag inte kunde slita ögonen från filmen!!
2018-07-15
Överraskande bra faktiskt.
Jamesa
2018-06-11
Tråkig,ointressant och i fullständig avsaknad av psykologi,intensitet eller spänning. Hopkins tog antagligen detta gig efter att ha läst manus och insett att han kunde göra detta för lätta pengar utan att anstränga sig,vilket man också ser.
Murvel48
2018-05-02
Tänkte sätta en fyra men filmen tappar för mycket sista halvtimman.
Rasmusmatte
2018-03-11
Riktigt spännande. Klart bättre än mina förväntningar
annihilat0r
2017-07-05
"Solace" upplevde jag som en udda film, vilken bör betraktas som godkänd. Alltid trevligt att uppleva den behagliga alkoholisten Anthony Hopkins.