Soldier Boyz

En kommandosoldat får i uppdrag att träna upp en grupp ungdomsbrottslingar och förbereda dem för strid. Tillsammans skall de frigöra en kidnappad flicka.

Originaltitel Soldier Boyz
Regissör Louis Morneau
Manus Darryl Quarles
Genre Action, Drama, Thriller, 90-tal
Skådespelare Michael Dudikoff, Cary-Hiroyuki Tagawa, Jacqueline Obradors, Tyrin Turner, David Barry Gray, Channon Roe, Demetrius Navarro, Cedrick Terrel, Hank Brandt, Don Stroud

2020-04-21
Är det säkert att den här pärlan ej legat och skräpat nånstans ett par år - för detta är ju en klockren 80-talsaction. Småplufsig Dudikoff med ett anhang snorungar i djungeln, me like.
pungsnigel
2013-03-15
Minns denna som jävligt häftig när jag var liten

2011-09-24
För att vara Dudikoff är det ju briljant.
Pette94
2010-07-19
spännande film med bra specialeffekter men som tyvärr dras ned av dåligt manus och dåligt skådespelande. Men som sagt en rätt så grym actionrulle
FilmGuden
2010-03-29
Pubertalmodärn slags nyinspelning/tolkning av 12 fördömda män. Märkligt nog med ett stort underhållningsvärde. Trotts offantligt töntiga actionscener. Med en märklig sentimentalitet. Michael Dudikoff är skön som tuff ledare för ligisterna. Japanen Cary-Hiroyuki Tagawa ska antas vara Vietnames.
magnus.ch
2008-02-15
Tykte den var grym när jag var yngre. Det är en skysst action rulle!
Krissan
2007-08-08
Helt ok popcorn-action, men inget man ser om. Dramadelarna är rejält taffliga.
Valross
2004-04-02
Så mycket uslare blir det inte.
drend
2003-10-23
Så hemskt dålig. Den bör inte ses av någon.