2.6

Some Girl

Claire kan aldrig behålla sina killar. Antingen skrämmer hon iväg dem, eller så visar de sig inom kort vara fullkomliga idioter. Men när hon träffar den charmiga Chad så är det gamla snart glömt. Men vad hon inte vet är ju att hennes bästa kompis, April är mer bekant med Chad än vad hon någonsin vågat drömma om.

Originaltitel Some Girl
Alternativ titel Girl Talk, Men
Regissör Rory Kelly
Manus Brie Shaffer, Marissa Ribisi
Genre Komedi, Drama, 90-tal
Skådespelare Juliette Lewis, Giovanni Ribisi, Michael Rapaport, Marissa Ribisi, Pamela Adlon, Trevor Goddard, Kristin Dattilo

Rymdis
2012-11-07
Märkligt att en så irriterande film samtidigt kan vara hyfsat bra. Bra skådespelare.
YouAreNrIchi
2010-08-05
Ja jag gillade den, extra plus för håret, men minus för att DET HÄNDE JU INGENTING!
Mubarak
2007-11-20
Ingen höjdare men Juliette Lewis är bra som vanligt
theMiRi
2005-11-03
Jag vet att jag sett den, jag vet att jag sett den....men tomt. Måste vart en kass film. Trist då både Lewis och Ribisi var med och jag diggar dem båda stenhårt
Flickebarnet
2005-01-22
Flickebarnet
2005-01-16
Vet inte om jag upplevde nån riktig berättelse, men kanske behövs det inte alltid...
2004-12-31
Trevlig film med bra insatser av Rapaport och Ribisi. Men även om den är långt ifrån ytlig så är den ibland lite intetsägande.
erasercut
2004-07-12
enda anledningen att se den är giovanni ribisi, som är bra som alltid, men i övrigt lämnar den mycket att önska.
solmannen
2004-06-08