Someone Great

När musikjournalisten Jenny överraskande blir dumpad måste hon gå vidare på egen hand ? men först väntar ett oförglömligt äventyr med hennes bästa vänner.

Originaltitel Someone Great
Regissör Jennifer Kaytin Robinson
Manus Jennifer Kaytin Robinson
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Gina Rodriguez, Brittany Snow, DeWanda Wise, Peter Vack, RuPaul, Lakeith Stanfield, Alex Moffat, Rebecca Naomi Jones, Jaboukie Young-White, Michelle Buteau, Rosario Dawson, Joe LoCicero, Megan Haley, Ben Sidell, Kenneth De Abrew, Ahmir-Khalib Thompson

idaho1981
2019-11-22
Bland den värsta smörja jag sett. Ingen handling, fruktansvärt tråkiga karaktärer. Så försökte de både vara roliga, hippa och slänga in lite drama och allt föll platt. Skådespeleriet var lika illa som resten.
ulpe01
2019-06-25
Visst, det är inte originellt, men jag hade tillräckligt kul med de här tre kompisarna för att ge en trea.
abnormal
2019-04-23
Den här filmen försöker så himla mycket, men blir tyvärr antingen eller. Några småkul saker som inte gör en komedi, och den blir heller ej det känslosamma drama som den också försöker bli.