Sorry to Bother You

I en alternativ nutida version av Oakland upptäcker den afroamerikanske telefonförsäljaren Cassius Green en magisk nyckel till yrkesmässig framgång, vilket driver honom in i en makaber värld.

Originaltitel Sorry to Bother You
Regissör Boots Riley
Manus Boots Riley
Genre Fantasy, Komedi, 2010-tal, Science Fiction
Skådespelare Lakeith Stanfield, Tessa Thompson, Jermaine Fowler, Steven Yeun, Omari Hardwick, Armie Hammer, Michael X Sommers, Kate Berlant, Terry Crews, Danny Glover, Robert Longstreet, Forest Whitaker, David Cross (röst), Patton Oswalt (röst), Lily James (röst)

Raimo_1985
2019-09-26
Roligaste nya film jag sett på länge. Det finns inget att anmärka på här.
GrandMaster_E
2019-08-06
Inte direkt subtil men vad gör det när det hela är så skruvat underhållande att det inte gör något att budskapen bankas in med basebollträn
haajen
2019-07-21
Stark trea till denna galna, (över)ambitiösa och snygga film. Soundtracket är nästan det som är bäst.
Commandante
2019-07-03
Fantastiskt bra!
jonbo
2019-06-09
Fattar att den vill säga viktiga saker, men ju längre den går desto tråkigare blir den och jag tappar intresset. Känns synd. Kanske bara är jag som inte orkar ta till mig den ordentligt.
fridenpaden
2019-03-04
Eeeh. Inte överdrivet bra. Skruvad men inte tillräckligt mycket. Hajpad men når inte upp till hajpen. En del intressanta grejer men det mesta saknar bryr jag mig inte så mycket om. Svag trea.
Howler19
2019-01-16
Efterblivet på alla tänkbara plan.
zonk
2019-01-15
Sjuk, störd, och mycket fin!
AgnesPetter
2019-01-08
Regidebut som skapar en unik och personlig stil som inte är helt enkel att placera i ett genre-fack! En riktigt käftsmäll till film, fullproppad med politiska budskap, tankeväckande ämnen och visuell stimuli!
Bomkia
2019-01-02
Så otroligt skruvat att det fungerar även om bakomliggande budskapet inte riktigt kommer fram. 3-