2.3

Sova räv

Fredrik, Micke, Katarina och Johan är ungdomar och alla med i samma gäng i 80-talets Stockholm.

Originaltitel Sova räv
Regissör Gun Jönsson
Manus Ragnar Strömberg
Genre Drama, 80-tal
Skådespelare Peter Sjöquist, Monica Alhonen, Niels Jensen, Christina Schollin, Mona Malm, Ernst Günther, Marian Gräns, Lars Lind, Marika Lindström, Lennart Tollén, Rolf Skoglund, Andreas Höghede, Börje Ahlstedt, Jonas Bergström, Kåre Mölder, Örjan Ramberg

sparriskrigarn
2012-08-25
Nästan obeskrivligt dålig. Inget som helst manus, ingen handling, gräslig regi, katastrofalt skådespel. Vad hände egentligen? Jag har ingen aning. Inte ens värd att se "bara för att". Inte "så dålig att den blir bra". Så dålig att den bara är helt värdelös.
Cineasten
2012-02-15
Makalöst usel film utan greppbar handling. Skådespeleriet ligger under träsknivå. Usch vilket slöseri med tid att se det här spektaklet.
HerrArne
2012-01-07
Utflippad och fragmentarisk men med kultpotential.
eldhcarolina
2010-01-17
alltså hur får man tag å den ? min mamma typ älskar den ,& tänkte ge den till henne eftersom hon fylle år (:
kalez
2007-02-12
Har inte sett filmen sen den gick på tv 1983. Då var jag nio år gammal. Nån som vet hur man får tag i den?
Nashville
2006-04-04
kultkul men så jävla kefft gjord och framförallt klippt!