2.4

Spenser Confidential

Spenser, före detta polis och fängelsekund, slår sig samman med boxaren Hawk för att avslöja en omfattande komplott som är kopplad till mordet på två poliser i Boston.

Originaltitel Spenser Confidential
Regissör Peter Berg
Manus Sean O'Keefe, Brian Helgeland
Genre Drama, Komedi, Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr, Mysterium
Skådespelare Mark Wahlberg, Winston Duke, Alan Arkin, Iliza Shlesinger, Bokeem Woodbine, Marc Maron, Post Malone, Cassie Ventura, Colleen Camp, James DuMont, Michael Gaston, Rebecca Gibel, Hope Olaide Wilson, Kevin McCormick, Kip Weeks

2020-05-12
Tjohoo! Inte en enda ny idé, inte en enda oförutsägbar scen. Definitivt färdigtuggat och klart - lite som en Statham-rulle fast utan Statham (vilket är synd eftersom han definitivt skulle ha lyft detta till en trea). Underhållande skåpmat med många hårda smockor. (6+/15)
finkan
2020-04-25
Gillade denna, action m Wahlberg är nästan alltid bra
dafreakish
2020-04-25
Wahlberg lyckas än en gång vara sådär unikt dålig som han emellanåt lyckas vara. Det här är trött från första till sista bildrutan. Klimaxscenen borde ha stoppats på idéstadiet.
2020-04-19
Samarbetet mellan regissören Peter Berg och Mark Wahlberg har gett mig några riktigt bra och underhållande filmupplevelser i form av t.ex. "Deepwater Horizon" och "Patriots Day". Så även om jag blev lite förvånad att detta var en Netflix-film så var mina förväntningar fortfarande väldigt höga. Tyvärr fungerade detta inte alls för mig vare sig sett till historia eller insatser från Wahlberg eller Berg. Jag blev besviken.
segold
2020-03-31
Perfekt film om man inte orkar tänka och bara behöver koppla av.
PeterTheW
2020-03-14
Den har sina stunder, men för att vara regisserad av en i och för sig ojämn men rutinerad regissör som Berg så haltar detta väldigt mycket. Gränsar till trean.
Julius
2020-03-08
Godkänt underhållande, med aningen tröttsamt tema.