1.9

Sports Movie

Lambeau Fields är en avdankad tränare som försöker leda ett uselt lag med hopplöst fumliga amerikanska fotbollsspelare till seger. Och helst ska han få ordning på laget innan hans lidande fru lämnar honom för gott och hans sexiga gymnast till dotter vänder ut och in på sig själv.

Originaltitel The Comebacks
Regissör Tom Brady
Manus Ed Yeager, Joey Gutierrez
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare David Koechner, Carl Weathers, Melora Hardin, Matthew Lawrence, Brooke Nevin, Nick Searcy, George Back, Noureen DeWulf, Jesse Garcia, Jackie Long, Robert Ri'chard, Martin Spanjers, Jermaine Williams, Finesse Mitchell, Will Arnett, Dax Shepard

2015-01-14
Då jag gillar dels David Koechner och dels sportfilmer så valde jag att se denna film trots sina dåliga omdömen. Jag tänkte att jag åtminstone skulle få en skön film att slöa till men filmen överraskade positivt. Filmen visade sig vara perfekt för mig som har sett och ser de flesta gamla som nya sportfilmer. The Comebacks lyckas nämligen ha en egen historia samtidigt som den poarodiserar massor av sportfilmer och TV-serier. Ingen stor film men jag hade faktiskt kul.
amam
2014-03-30
Herregud, vilken skit.
C_Gable
2012-11-12
Tyckte den var rolig. De lyckades hitta och få med små detaljer som, enligt min åsikt gjorde att den höjde sig.
annihilat0r
2010-06-21
Utflippad film utan tvekan. Tempot är grymt filmen igenom. En hel del roligt knäppa scener. Ingen människa ska se denna film nykter - istället rekommenderar jag ALLA att se "The Comebacks" med era personliga favoritsubstanser i blodet! Fyllefilm!
Terman
2009-10-04
En av de sämsta komedierna jag sett, bara Disater movie är värre..
Luciphere
2009-08-13
En av de svagaste "movie"-parodi-rullarna. Visst, småkul, och en par riktigt roliga scener, men that's it!
Robodan
2009-07-24
Jag för min del skrattade inte en enda gång.
mrinkel
2009-05-26
Jag vill bara säga att det var längesen jag skrattade så mycket. Femman är nära.
högberg
2009-04-18
Varför lägger man ut pengar på att göra en så dålig film förstår jag inte.
Blink182
2008-10-07
Den var väldigt dålig. Men skrattade lite här och där. Speciellt åt Ipod:)