2.3

L.A. Gigolo

Man ser dem överallt i Hollywood, de snygga, unga killarna med bruntonade muskulösa kroppar, läckra och sexiga. Helt bekymmerslöst hänger de runt inneklubbar och pooler där de vackra och rika kvinnorna rör sig. Kvinnor som är beredda att släppa in en toy-boy i sitt hem för lite het sex och med hopp om lite äkta kärlek. Killen i sin tur får sitt uppehälle fixat ett tag framåt. En win-win-situation för bägge parter. Nikki är just en sådan kille. Han berättar mer än gärna om sin värld och delar med sig av sina raggningsknep. När han träffar den vackra och framgångsrika Samantha blir hans liv snart mer komplicerat än han planerat. Att han samtidigt blir kär i en ung tjej utan pengar gör inte livet enklare precis.

Originaltitel Spread
Regissör David Mackenzie
Manus Jason Hall (I)
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Ashton Kutcher, Anne Heche, Margarita Levieva, Sebastian Stan, Ashley Johnson, Sonia Rockwell, Rachel Blanchard, Shane Brolly, Eric Balfour, Maria Conchita Alonso

Skapad 2019-11-14 av frienatic
Vid första anblick verkar detta vara ytterligare en Hollywoodspektakulär rom-com designad för att visa upp Ashton Kutchers olika muskelgrupper och kroppsdelar i olika positioner. Men skrapar man li...   Läs mer »

2017-10-25
patrasket
2016-01-30
Det är nog väldigt sällan jag har ansett att en film är en 4:a när filmtipset och typ alla andra tycker att det max är en 2:A. Jag tycker den är klockren!
Dicken96
2015-09-04
Konstigt nog så tycker jag att filmen var rätt underhållande! Sevärd om du tycker premissen verkar intressant.
MinotaurKing
2015-08-22
Ok rulle
Hypostas
2015-02-20
Oerhört underskattad film som påminner lite om Spring Breakers i sin kritik av ytliga och substanslösa unga människor som saknar moral och inte har några vettiga livsmål. Snyggt hur man vänt på könsrollerna här och Kutcher är perfekt i huvudrollen. Stark trea.
Gigi1943
2015-01-16
Trista typer som absolut inte lockar till omseende.
marleey
2014-09-16
Meningslös film. Förstår inte riktigt vem man ska ha sympati för eller vilken karaktär som är tänkt att vara intressant. Ashton Kutcher ligger runt. Det är handlingen. Så med andra ord, en hel del sexscener och en hel del nakna brudar. Dessutom en naken Kutcher som ständigt ser, säger och gör stekiga saker i hängslen. Att hans karaktär ligger runt stör mig inte det minsta, men det han gör är att utnyttja kvinnor och lura dem på pengar. När han sedan träffar en tjej som inte ligger med han efter 10 minuter, då blir han givetvis intresserad. När denna kvinna visar sig göra exakt samma sak som han så är hon en hora enligt honom. Tror att det är tanken att man ska tycka synd om Kutcher karaktär när det sedan går tungt för han. Eller tungt..Han hittar inga lätta tjejer att lura. Kutcher spelar bra och miljön är vacker. Men i övrigt stör jag mig mest på filmen.
HencePence
2014-07-10
Ashton Kutcher bär ingen film på egen hand, men spela en dolme gör han väl hyfsat. Habil underhållning för en och en halv timme, men väl ytliga karaktärer och historia.
justcelsius
2014-01-04
överraskade ändå alltså. aston gör en bra roll och slutet höjer betyget.
zahod
2013-11-14
Episk slutscen, grodan höjer till en trea :D