1.5

Spy Kids 4

En mamma återupptar sitt gamla yrke som hemlig agent för att förhindra en superskurk från att stoppa tiden.

Originaltitel Spy Kids: All the Time in the World in 4D
Alternativ titel Spy Kids 4D
Regissör Robert Rodriguez
Manus Robert Rodriguez
Genre Äventyr, Action, Familjefilm, Komedi, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Jeremy Piven, Jessica Alba, Alexa PenaVega, Daryl Sabara, Ricky Gervais (röst), Joel McHale, Rowan Blanchard, Mason Cook

Brouhaha
2016-03-17
Den överlägset bästa av de fyra! Enbart tack vare Ricky Gervais. Skrattade massvis med gånger åt hans skämt. Ingen hög nivå på något vis men gillar man Ricky är det hysteriskt roligt när han dummar sig. PenaVega hade ju dessutom helt plötsligt blivit mycket trevlig.
cruze
2015-12-27
Odubbat kanske den skulle få högre betyg men man förstår ju varför Nickelodeon-generationen lider av rekordmånga diagnoser. Ingen kan må bra av dennaa skräniga, tillgjorda, adhd-dubbningen.
FilmJohan_77
2013-11-02
Nästan den bästa av filmerna, kul att se Alexa å Daryl med i också litegranna nu uppväxta å stora, bra familjeunderhållning till barnen å tror dom slängde in jessica alba i den av en liten anledning till oss vuxna pojkar också, så ta en kväll med barnen å en stor skål med godis å kika
2013-08-29
Spy kids är underskattad familjeunderhållning. :)
packline
2012-03-24
Som sagt, det är en familjefilm.
jonbo
2012-01-26
Lite hård kanske, men sådant här borde jag ju inte ens se.
Ante95
2012-01-25
Vissa scener asså....
linda_87
2011-09-26
Man kände inte igen Alexa Vega och Daryl Sabara!
linda_87
2011-09-26
Bra film! :-) Filmen är en familjefilm. Fast man kände bara lukten från parfym!
saxen11
2011-09-22
sen när är lukt en dimension?