2.4

Stacy

Över hela världen börjar plötsligt tonårsflickor avlida i en mystisk sjukdom. Sjukdomen gestaltar sig så att innan de dör är flickorna väldigt lyckliga och efter att de dött blir de köttätande zombies.

Originaltitel Stacy
Alternativ titel Stacy: Attack of the Schoolgirl Zombies
Regissör Naoyuki Tomomatsu
Manus Kenji Otsuki
Genre Skräck, Romantik, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Yukijiro Hotaru, Hinako Saeki, Yasutaka Tsutsui, Shungiku Uchida

monsterpop
2013-04-14
"Är "Grandma's Reading Glass" en liknande film?"
Docklands
2011-08-21
Vet inte om det är helt rätt av mig att ge den här en 1:a enbart för att jag är leds på det här konceptet. Men jag är så in i helsike trött på den här massproducerad japanska TV-skräpet. Har absolut ingen originalitet.
paui
2009-07-16
kawaii ne
100tonvalspäck
2009-02-20
Lite underhållande i början med Evil Dead 2 referrens m.m. Men sen blir den bara seg och förvirrande och jag förstod aldrig riktigt om det egentligen fanns någon handling eller om det bara var zombietjejer som hasade runt i blod.
Defloration
2008-10-12
En välgjord orgie i blod, gore och japanska småflickor i skoluniform hade inte suttit fel. Men filmen är trevlig i sig, tycker det failar otroligt hårt på slutet bara.
Jakob031
2007-05-18
Snabbspolad var ordet.
reed.richards
2007-04-09
snabbspolad
winolle
2006-12-25
lite väl flummigt. men helt ok splatter. shysst gore-kvantitet.
Vintersomn
2006-09-03
erc: Hur sjutton kan du ge en tvåa till en film som är "en orgie i blod, gore och japanska småflickor i skoluniform"? :)
Ningyou
2006-06-07
Nu var det säkert över ett år sedan jag såg den här filmen och minns inte mycket. Men av det jag minns har jag bara en sak att säga; FISKFILM. Inte bra.