Stage Fright

En snobbig musikalteater blir terroriserad av en blodtörstig mördare som hatar musikalteater.

Originaltitel Stage Fright
Regissör Jerome Sable
Manus Jerome Sable
Genre Musikal, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Allie MacDonald, Minnie Driver, Meat Loaf, Douglas Smith, Kent Nolan, Brandon Uranowitz, Ephraim Ellis, Melanie Leishman, Thomas Alderson, James McGowan, Steffi DiDomenicantonio, Ryan Bobkin, Leanne Miller, Adrianna Di Liello, Terry Myers

TheHorrorfan
2016-02-10
Själva musikal delen är ju klart hemsk. Filmen borde även vara kategoriserad som "Komedi" väldigt många komiska inslag. Trots det här så funkar det att genomlida med tanke på att resterande av filmens punkter är bra genomförda. Helt okej, kunde ha fått ett högre betyg om inte musikalen var med.
Rasmusen
2014-06-22
Gör mycket rätt, men även mycket fel. Dock så är ju Meat Loaf aldrig sämre än en 3:a, så den landar väl någonstans där.
dalfeus
2014-06-20
"Komedi" borde läggas till som genre då den lyckades vara en parodi på både musikaler och B-skräckisar samtidigt. Om man inte försöker ta den speciellt seriöst så hade den sina roliga stunder. En 4:a kanske är lite väl generöst, men jag blev positivt överraskad, så varför inte.
precineadd
2014-05-13
fanns ju potential för något kul här - tyvärr medelvägar denna sig till meningslöshet
Ondskapt
2014-04-13
Originell är den i alla fall, men vågar inte löpa linan nog ut för att bli mer än så.