1.6

Stalked by My Neighbor

En mamma och hennes 18-åriga dotter flyttar till förorten för att återhämta sig från ett inbrott. Men någon verkar förfölja dem.

Originaltitel Stalked by My Neighbor
Regissör Doug Campbell
Manus Doug Campbell
Genre 2010-tal, Thriller
Skådespelare Amy Pietz, Kelcie Stranahan, Katrina Norman, Grant Harvey, Ethan Erickson, Kelly Packard, Dorien Wilson

2019-04-05
Stalked by my Doctor-filmerna är ändå lite underhållande och annorlunda i sin genre. Men här är det verkligen standard-tv-thriller. Platt, ensidigt, förutsägbart och inte alls särskilt underhållande. Som tittare får man också veta saker i förväg, vilket är en stor nackdel om man vill ha spänning och tänka själv. Osympatiska rollpersoner också. Huvudpersonen är 18 år, men beter sig som en naiv privatdetektiv i 9-årsåldern. Polisens bild var kanske det mest komiska. En stark etta.
Hanness
2017-08-13
Godkänd, men helt verklighetsförankrad.
2016-08-15
Spännande och underhållande thriller. Inte särskilt originell dock, och valet av skådespelare kunde ha gjorts bättre. Svag 3:a.
hasse-mate
2016-01-09
Känns nästan som en parodi, så dåligt är verkligen detta.
Bijan
2016-01-04
Påminde om eftermiddagsthrillersarna jag brukade se på Hallmark när jag var barn. Trots nostalgin är det inte ett bra betyg.