Star Trek Beyond

Enterprises besättning utforskar denna gång de yttersta delarna av den outforskade rymden. Där kommer de i kontakt med en fiende som sätter dem, och allt som Federationen står för, på prov.

Originaltitel Star Trek: Beyond
Alternativ titel Star Trek 3
Regissör Justin Lin
Manus Doug Jung, Simon Pegg
Genre Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Chris Pine, Zachary Quinto, Zoe Saldana, Karl Urban, Simon Pegg, John Cho, Anton Yelchin, Idris Elba, Sofia Boutella, Joe Taslim, Lydia Wilson, Deep Roy, Shohreh Aghdashloo, Melissa Roxburgh, Anita Brown, Doug Jung, Danny Pudi, Kim Kold, Greg Grunberg

Harford
2017-03-04
Ofantligt tråkig. Orkade inte ens se hela filmen. Handlingen är den klart sämsta av alla Star trek-filmer.
Starkbröl
2017-03-03
Trist CGI-bröt. Den först reboot-filmen var bra men sen gick det utför.
jingoo
2017-03-03
Bättre än förra filmen, men fortfarande lättviktig. Typisk ödla med typisk agenda. Ensemblen räddar det hela.
fridenpaden
2017-02-06
Rörig. Har inte ens sett klart den men har nästan glömt bort den redan.
Totenkopf
2017-01-25
Ja, hyfsad sci-fi, men den glöms bort rätt snabbt dock.
ekneB
2017-01-22
Gillar verkligen nya Star Trek! Bra och kontrollerat tempo rakt igenom. Får jag välja, vinner dom här över Star Wars alla dagar i veckan! Den här, inte lika stark som föregående två. Men stark 3a!
Djason
2017-01-08
Håller ungefär samma klass som de två tidigare filmerna med Pine och gänget. Flera actionerscener varvat med en del humor, fungerar helt klart en tråkig söndag.
Turtleboy
2016-12-28
Skandal. Rätt och slätt. Skandal. En anskrämlig avslutning på en värdig reboot.
WillyV
2016-12-22
Helt okej, men Abrams Midastouch saknas helt klart.
precious_death
2016-12-20
Godkänd men det är ju nästan underkänt för Star Trek efter rebooten. Nästa gång kan de skippa Lin eller åtminstone satsa mer krut på manus.