1.5

Stasis

Efter en vild festnatt däckar Ava utomhus och blir lämnad av sina vänner. När hon vaknar smyger hon sig hem för och hittar sig själv i sängen. Men det är inte Ava, utan någon som ser ut som henne. En tidsresande flykting har stulit Avas kropp, hennes identitet och hennes liv.

Originaltitel Stasis
Regissör Nicole Jones-Dion
Manus Nicole Jones-Dion
Genre Äventyr, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Anna Harr, Mark Grossman, Phyllis Spielman, Tiana Masaniai, Caleb Thomas

Robkiller
2018-03-10
Hade väl en del potential, men skådespelarna är usla och handlingen risig...
zallaxx
2017-12-25
Den får en 3a på "asylum skalan"
Litsne
2017-09-20
Jag hade låga förväntningar, men filmen var verkligen rööövadålig.
embr91
2017-08-01
Men alltså, nej! Känns som något jag kunde ha gjort bättre första året på medieprogrammet, och då valde jag inte ens rörlig bild.
precious_death
2017-07-17
Ser egentligen mest ut som någons examensarbete. Med studiekamrater och kompisar i olika roller. Däremot var idén såpass rolig och väl genomförd att det täckte upp för mycket av de rent tekniska missarna.
Murvel48
2017-07-14
Det var lovande fram till förtexterna - sedan blev det rena tonårsskiten.
garpa
2017-07-09
Nått fel med ljudet. Läpparnas rörelser stämmer inte med ljuden. Bland det sämsta jag sett i övrigt. Jag avråder starkt från att titta på denna.
Parade
2017-07-03
Platta karaktärer och onaturliga repliker är de största missarna. Ett annat problem är att ljuden inte tycks komma ur skådespelarnas munnar när de pratar. Det ser ut som att alla mimar. Jag vet inte om sådant beror på dålig synkning eller nåt annat. Jag använde netflix.