Stiletto

Det till synes på måfå dödandet som en kvinnlig lönnmördare utför förbryllar hennes älskare, en rik grekisk gangsterboss vars organisation står på spel på grund av hans kärlek för henne och hans återkommande hänsynslösa kriminalitet.

Originaltitel Stiletto
Regissör Nick Vallelonga
Manus Paul Sloan
Genre Drama, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Tom Berenger, Michael Biehn, Stana Katic, Paul Sloan, William Forsythe, Kelly Hu, Tom Sizemore, Dominique Swain, Diane Venora, Amanda Brooks, James Russo, Tony Lip, D B Sweeney, David Proval, Efrain Figueroa, Bar Paly, Jesse Corti, Robert R Shafer

Totenkopf
2012-04-16
Härligt sköna karaktärer i en riktigt hård actionrulle. en bra b-rulle.
FilmGuden
2010-09-17
Väldigt osäkert godkänt betyg. Hårdkokt Thriller med brutal svart humor. Aldrig tråkigt och en fin skara skådespelare har samlats ihop.
AdamB-film
2010-06-11
Skräp. Den enda behållningen är att få se Biehn, Berenger, Forsythe, Russo och Sizemore i samma film, synd bara att det råkade bli i en skitfilm.
MrDjango
2010-03-13
Katastrof! Definitionen av kalkon/B-rulle !
jonbo
2009-09-19
Helt ok b-film med egentligen ingenting särskilt som sticker ut. Filmen är dock en who's-who? över vi-som-slarvade-bort-en-karriär-skådisar.
jimmyringo
2009-05-15
Medioker b-rulle som bjuder har litet underhållningsvärde. Skådespeleriet är genomgående dåligt.
Salvation_Mind
2009-04-24
Stark tvåa, riktigt bra hämnd action film :)
Postgubbe
2009-03-11
lite halvt b film, går att se på, men lite småtråkig