2.3

Stormen

Lugnet före stormen. I samhället Eket är allt precis som vanligt då de mörka molnen tornar upp sig vid horisonten. Byborna sköter sin skog och sina vardagsbestyr, grannfejderna pågår sedan generationer och hemligheter hålls inom hemmets fyra väggar. När stormen några timmar senare drar in över byn ställs allt på sin spets, invånarna tvingas plötsligt tänka nytt och omvärdera gamla beslut i kampen för sin egen och sina näras överlevnad.

Originaltitel Stormen
Regissör Calle Östlund
Manus Martin Larsson
Genre Drama, Mini-serie, 2000-tal
Skådespelare Källa Bie, Ingvar Hirdwall, Niclas Larsson, Mona Malm, Frederik Nilsson, Jacob Nordenson, Robin Stegmar, Tom Lidgard, Carina Johansson, Lotta Tejle, Peter Perski, Anja Lundqvist

2018-05-15
Tack, men nej tack!!!
Xenox
2012-07-08
Dåliga skådespelare och dåligt genomförande av en annars ganska okej story.
Christofer
2011-10-02
Gick att titta på, men inte så mycket mer tyvärr. Musiken var ju så fullständigt fel att man bara tyckte att det blev komiskt. Dessutom rätt undermåligt skådespeleri från flera håll.
Purp
2009-11-01
Helt klart sevärd

2009-09-12
Den var ju bra, man lever liksom in i filmen när det börjar storma för det som händer i filmen är så naturligt!
tokyo
2009-03-06
haha! ja musiken var sjukligt dålig.
txd
2009-02-25
Vissa scener berör ändå tycker jag, men överlag är den riktigt usel. Håller med föregående kommentar angående musiken, hur fan tänkte dem där egentligen?
GeneralBussig
2009-02-23
Snälla! Det enda som var riktigt dåligt i den här serien var användningen av musiken. Detta ständiga klagande aaaaaaa som förstörde ett antal fina scener. Finast var Källa Bie (Anna) och Carina Johansson (Karin).
Underdog
2009-02-20
väldigt dålig och extremt ologisk, men den får väll en 2:a för ett Malm och Hirdwall i alla fall.