2.5

Stowaway

En fripassagerare på ett uppdrag till Mars sätter igång en serie oavsiktliga konsekvenser.

Originaltitel Stowaway
Regissör Joe Penna
Manus Joe Penna, Ryan Morrison
Genre Drama, Thriller, Science Fiction, 2020-talet
Skådespelare Anna Kendrick, Daniel Dae Kim, Toni Collette, Shamier Anderson

AsianDawn
2022-09-27
Visuellt vacker, men plågsamt lågt tempo och mer förutsägbar än en genomsnittlig Seagal-rulle.
Krantzylvania
2022-08-25
Som en rymdfilm ska vara, utan utomjordingar.
Robkiller
2022-03-26
Riktigt risig.
Murvel48
2022-02-21
Filmen utvecklades på ett sätt jag inte kunde förutse och den blev också mycket bättre än väntat. Ett intressant och lågmält drama som samtidigt bjöd på en hel del spänning.
lucius
2021-08-10
Välspelat och bra manus. Hängde inte riktigt med på hur fripassageraren kom med på skeppet från början riktigt och förmodligen nån logisk lucka där, men det gör inte så mycket för dramat. Mycket stämningsfull rymdpromenads-scener
Christofer
2021-07-08
2021-06-30: Ganska spännande emellanåt, även om vissa detaljer var störande oklara.
DIProgan
2021-06-20
Har en trevlig stämning men storyn och intrigerna lyfter aldrig. Slutet känns mest konstigt.
Mysharry
2021-05-24
Alltså, jag brukar älska sånt här. Gravity. The Martian. Andra, som jag inte kommer på nu. Med den här, den är inte usel, men den är aldrig bra. Krystat och, jag vet inte, mer krystat. Nära att jag gav upp efter halva, men jag fortsatte. Inte gladare blev jag av det.
best_jeppe
2021-05-13
Jag gillade den skarpt och den höll mitt intresse hela vägen. Till min stora lättnad så var inte karaktärerna klyschiga enligt traditionell hollywood-stil utan faktiskt ganska rimliga och rationella. Jag vet att många har klagat på slutet men det funkade och var helt enligt mina önskemål. Stark 3a.
ASSFACE
2021-05-09
Nä, den här var inte bra. Skulle kunna vara en film med intressanta moraliska dilemman a la Raskolnikov men istället föll den platt.