Strange Hostel of Naked Pleasures

Ett hemskt oväder drar in över en liten stad och olika grupper av folk söker tillflykt till ett litet hotell. Men den kryptiska ägaren låter bara några fåtal komma in på hotellet tills ovädret har lugnat sig, de andra avvisar han bestämt. När gästerna vaknar nästföljande morgon upptäcker de till sin förvåning att samtliga klockor har stannat vid midnatt. När de frågar ut ägaren om detta märkliga fenomen står de inför en fasansfull upptäckt.

Originaltitel Fracasso de Um Homem nas Duas Noites de Núpcias
Regissör George Michel Serkeis, José Mojica Marins
Manus George Michel Serkeis
Genre 70-tal, Drama, Skräck
Skådespelare José Mojica Marins, Maria Aparecida, Marlene Caminhoto, José Claudino, Margareth Delta, Edward Freund, Sílvia Gless, Rosângela Maldonado, Zulmira Pinheiro, Teresa Sodré

2015-12-05
Få regissörer är lika begåvade som José Mojica Marins är självgod. Än en gång undervisar han oss i det väsentliga med livet och döden. Utdraget, småsnurrigt och tjatigt - som vanligt. Fin koreografi i öppningsscenen. Tuttar. (5+/15)
zonk
2015-11-22
5% bongo o dans runt en kista, 5% snurrande köttbullar i världsrymden, 75% folk som checkar in på ett kufiskt hotell, och sen lite fulblod & gäggel på marginalen.
superjudgen
2015-04-06
på plussidan verkade receptionen vara bemannad 24/7, men att ett gäng stenade hippies kunde ta sig in i garderober för att dricka sprit tyder på att säkerheten inte var på topp. dessutom framgick det aldrig om frukost ingick, och någon städning såg jag inte röken av. så det blir tyvärr bara två av fem incheckningar till detta hostel.
DrJW
2014-02-08
Gillar hur metaforen för den här filmen är om ondska/godhet och livet/döden, men de var mer fokus på de än självaste händelserna och karaktärerna i handlingen och de blir bara drygt och rätt tråkigt.
Strutsen
2013-10-14
Den här filmen existerar bortom alla konventioner. Förvirringen är total. Den tar över mina sinnen och min själ. Min hjärna exploderar.