1.6

Street Fighter: The Legend of Chun-Li

Baserat på tv-spelet med samma namn, denna gång följer vi Chun-Li i strävan om att skipa rättvisa, enligt egen mening. Under historiens gång får man träffa alla olika sorters karaktärer från spelet och dess omåttligt många uppföljare.

Originaltitel Street Fighter: The Legend of Chun-Li
Regissör Andrzej Bartkowiak
Manus Justin Marks
Genre Action, Fantasy, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Kristin Kreuk, Michael Clarke Duncan, Neal McDonough, Moon Bloodgood, Chris Klein, Robin Shou, Josie Ho, Taboo

Skapad 2019-11-01 av
Grejen med katastrofer är att, trots att man vet att det är hemskt, så kan man inte undvika att stanna till och titta i alla fall. Det var med den inställningen som jag konfronterade den senaste S...   Läs mer »

dudson
2019-05-02
Het brud som verkligen kunde kick-as asså. Man saknar många karaktärer från spelen dock. Annars trevlig action som hade noll transport-sträckor.
TheJorre
2015-12-17
Värdelös film. Skådespelarinsatserna är dock förvånansvärt hyfsade.
Tsurugi
2015-07-18
Objektivt sett känns det som att detta faktiskt är en ganska bra actionfilm, men folk verkar känslomässigt upprörda, ofta för att de inte tycker att det är en tillräckligt bra film för att ha namnet Street Fighter för att de gillar spelen. Men dessa människor borde vara extatiska för att ha en film som är tusentals gånger bättre än den oerhört dåliga Street Fighter med Van Damme. För mig en trea, ta filmen för vad den är och njut av en helt okej actionrulle.
halken
2014-09-08
Det sämsta man kan säga om en dålig film är att den är tråkig. Men den här är tråkig. Kommer inte ens ner på underhållning genom inkompetens...
AlbinWesley
2014-07-03
Allt med denna film är totalt värdelöst, bortsett från bra slagsmålsscener. Få saker i film intresserar mig lika lite som bra slagsmålsscener. Nåja. Det känns ju inte särskilt Street Fighter heller, låter jag mig säga även om jag inte spelat något spel från senare än 94.
LTT86
2014-04-18
Den här filmen har allt Kliché saker från en ung äventyrare som söker efter hämnd. Bortsett från coola karaktärer, underhållande strider och en karaktär som jag inte ge ett skit om. Hur kunde nån ens tycka att det här var en bra idé?
stoked87
2014-01-22
yrkeschaufföre
2013-08-25
"....Inget jag vill se igen dock." Men nu har jag gjort det, den är väldigt platt men så här mitt i natten krävs inte mycket.
Kaka22
2013-01-15
... "skippa rättvisa". Lat hjälte det där.
gre
2012-03-16
Får original filmen med Van Damme att se ut som ett mästerverk