2.3

Striking Distance

Polisen Tom har blivit degraderad p g a sina kontroversiella arbetsmetoder och bråk kring utredningen av ett seriemord. När en ny våg av mord drar fram ser Tom ett samband med de tidigare morden, men ingen lyssnar på honom.

Originaltitel Striking Distance
Regissör Rowdy Herrington
Manus Marty Kaplan, Rowdy Herrington
Genre Action, Mysterium, Thriller, 90-tal
Skådespelare Bruce Willis, Sarah Jessica Parker, Dennis Farina, Brion James, Tom Sizemore, Robert Pastorelli, Timothy Busfield, John Mahoney, Andre Braugher, Tom Atkins

Paramis
2018-11-18
Willis är kung på att spela dessa roller!
2018-05-13
Skit.
Dream
2016-08-27
Inget mästerverk, men absolut inte Bruce Willis sämsta film! Duger fint som bakis underhållning t.ex. en Söndag utan tvekan.
Ima_Tree
2016-06-13
En riktigt dum och klyschig thriller. Meeen den klarar sig någorlunda på 90-talscharm, som någon sa. En del komiska scener.
Salvation_Mind
2015-03-10
En riktig dussinrulle.
2014-11-18
En helt godkänd film med Bruce Willis. Den här filmen har delar av spänning och det handlar om att seriemördare som dumpar alla sina lik vid floden. Det blir alltså Tom Hardys, alltså Bruce Willis karaktär, att lösa detta med hjälp av en ny och vacker kollega, Sarah Jessica Parker. Det känns inte som förlorad tid att se den. 3-
pungsnigel
2013-09-01
2a för sin 90 tals charm.. Ingen vidare rulle annars.
kervisch
2013-03-20
Godkänd
ClintanTheKing
2013-01-27
Okej thriller med en okej Willis. Hyfsat underhållande men inte mer.
arruba
2012-10-02
Iband riktigt skön men tyvärr blir den alldeles för lam, Bruce är oavsett alltid bra.