2.4

Stuber

En detektiv anlitar sin Uber-förare till en oväntad natt av äventyr.

Originaltitel Stuber
Regissör Michael Dowse
Manus Tripper Clancy
Genre Komedi, Action, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Dave Bautista, Kumail Nanjiani, Mira Sorvino, Betty Gilpin, Iko Uwais, Natalie Morales, Karen Gillan, Amin Joseph, Jimmy Tatro, Steve Howey, Rene Moran, Christine Horn

fjeder
2020-07-19
Bästa komedin sedan Tucker & Dale vs Evil?
2020-07-13
Denna film levererar den klassiska mallen för hur en modern action/komedi ser ut med inslaget av omaka par. Inget nytt under solen alltså. Anledningen att jag dock fortsätter att se ny action-komedier varje år är dels får jag rak, enkel underhållning och dels får jag hela tiden se nya underhållande skådisar i denna genren. Här får jag komikern Kumail Nanjiani skapa filmens omaka par med Dave Bautista(Drax). Överraskande kul och underhållande men inget jag behöver se igen.
HerrNenne
2020-06-25
Lite förvånansvärt rolig. Bautista gör det mesta bra. Har svårare med Nanjiani men duger. Är ju inte jätteambitiös, men siktar lagom högt och gör det bra istället.
Hanness
2020-05-22
Roligt!
Djason
2020-05-18
Bautista visar en komisk ådra som gör den här filmen rolig att se på. Filmen är var bättre än vad jag trodde den skulle vara.
Zok
2020-05-10
Filmen är faktiskt rätt kul på sina ställen, klar överraskning måste jag säga. Den fick mig och skratta ett antal gånger och det kan jag inte påstå att många av dagens komedier lyckas med.
Qus
2019-10-19
En helt OK film att se en gång men man jag kommer aldrig att titta på den igen. En stark tvåa.
ulpe01
2019-10-02
Bautista och Kumail spöar skiten ur varandra och jag hade riktigt kul. Plus att Iko Uwais får visa lite fighting skills, vilket var en positiv överraskning.