2.1

Stulen lycka

Dutch, en tuff snut, och Kay, en sval politiker, förs samman av ett ovanligt gemensamt öde när deras äkta makar omkommer i en flygolycka. Det visar sig att de båda reste tillsammans under falska premisser. Nu börjar det smärtsamma avslöjandet av det förflutnas lögner och ett stormigt förhållande mellan det omaka paret polisen och kongresskvinnan.

Originaltitel Random Hearts
Regissör Sydney Pollack
Manus Darryl Ponicsan, Kurt Luedtke
Genre Romantik, Mysterium, Drama, 90-tal
Skådespelare Kristin Scott Thomas, Harrison Ford, Bonnie Hunt, Charles S Dutton, Richard Jenkins, Sydney Pollack, Dennis Haysbert, Paul Guilfoyle, Susanna Thompson, Dylan Baker, Susan Floyd, Lynne Thigpen, Kate Mara, Bill Cobbs, Peter Coyote, M Emmet Walsh

2018-03-07
Så där. Lite väl seg!!!
2015-02-11
En mycket välregisserad film med två utmärkta skådespelare. Med mycket små medel lyckas de väcka starka känslor. Manuset håller också men det krävs att man är på ett visst humör för att ta in ett drama av denna sorten. Det som drar ner mitt betyg är att det inte är en film som jag ser om och att det finns ännu bättre filmer i denna genre. 3+
Gigi1943
2013-10-23
Tidigare gav jag den en trea men nu efter att ha sett den ånyo så får den en fyra. Fin kärlekshistoria och i mitt tycke bra slut.
Laserkanin
2013-01-24
Det finns filmer man tittar på utan att förstå vad man tittar på. En av de mest långdragna filmer i filmhistorien.
jonbo
2011-08-23
Det började lagom bra. Skådespelet ger filmen en tvåa. För efter början så utvecklas det till en riktigt såsig skitfilm.
FilmGuden
2010-05-09
Halvsömnigt dussindrama, med en handling som påminnde mig starkt om någon annan film. Harrison Ford lyfte den något.
O´Reilly
2008-10-10
Ja, här vart det ännu en kalkon-rulle med Harrison Ford.
kexchokladet
2008-02-28
Denna skulle kunna varit så mycket bättre..Scott Thomas alltid bra men jag vet inte vad det är med Ford.
bob_von_dylan
2008-01-09
Början var okej, men sen somnade man ju av leda! Fy fan för piano!
Mapadaz
2007-12-23
Den ända filmen med Harrison Ford som är helt enkelt usel!!! Shit vad jag somnade!