2.6

The Sum of All Fears

Jack Ryan jobbar sig uppåt inom CIA. Han tas med till Ryssland på ett uppdrag. Ett dåd riktat mot USA tros vara Rysslands verk, men Jack har orsak att misstänka att terrorister ligger bakom.

Originaltitel The Sum of All Fears
Regissör Phil Alden Robinson
Manus Paul Attanasio, Daniel Pyne
Genre Drama, Action, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Morgan Freeman, James Cromwell, Ben Affleck, Alan Bates, Philip Baker Hall, Josef Sommer, John Beasley, Bruce McGill, Liev Schreiber, Ciarán Hinds, Bridget Moynahan, Lisa Gay Hamilton, Sven-Ole Thorsen, Colm Feore, Ken Jenkins

92axha10
2019-02-27
Underhållning på det mest enkla vis. En okej berättelse med hyfsat skådespel och passabel action.
2018-03-11
Trams!!!

2016-11-02
Amerikanerne dummere enn vanlig. Russene good guys for en gangs skyll.
Jamesa
2016-09-05
Idén är bra. Lite oengagerande karaktärer och kärlekshistorien känns intryckt, då den varken tillför eller bär något. Otydligt runtspringande känns också som något man tryckt in. Odramatiskt, men ok att se en gång.
yrkeschaufföre
2015-09-21
ånga duktiga skådisar men inte så mycket Jack Ryan över den, ett stort plus för en oväntad händelse som jag naturligtvis inte kan nämna.
Salvation_Mind
2015-01-13
Godkänd men inte mycket mer. Precis som de flesta andra säger en tråkig film.
2014-11-06
Vet egentligen inte vad jag ska säga om denna filmen. Utan att vara dålig är det en film som kommer att försvinna ur folks medvetande snabbt då den uppvisar abslout inget speciellt. Den är helt enkelt rakt igenom ganska tråkig. Alla aspekter av filmen ligger på den tråkiga nivån "ok men menlöst.
AlaRegularis
2014-06-06
Det här var innan Ben Affleck "växte upp" och blev den stabila skådis han är idag. Här kan han inte bära upp Jack Ryan-rollen fullt ut. Sen är filmen för lång och för pratig för sitt eget bästa. Men helt okej spänning för stunden.
ClintanTheKing
2014-05-11
Sämst i Jack Ryan-serien, men den kravlar sig ändå kvar på en tvåa i betyg då det funkade att se iaf en gång.
Murvel48
2012-12-29
Dum film full av stereotyper.