2.1

Summer Catch

Han har dom rätta kasten. Hon har dom rätta kurvorna. Men det är förälskelsen som för dom samman i Summer Catch. Två av Amerikas största nöjen, baseball och kärlek, står i fokus i denna Bull Durham-inspirerade romantiska komedi. Ryan Dunne är en trädgårdsarbetare som drömmer om att bli baseballproffs. Tenley Parrish kommer från en förmögen familj och har semester på Cape Cod. Han älskar henne. Hon älskar honom. Men det finns en hållhake. Tenleys familj godkänner inte deras kärlek.

Originaltitel Summer Catch
Regissör Michael Tollin
Manus Kevin Falls, John Gatins
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Freddie Prinze Jr, Jessica Biel, Fred Ward, Matthew Lillard, Brian Dennehy, Jason Gedrick, Brittany Murphy, Bruce Davison, Marc Blucas, Wilmer Valderrama, Corey Pearson, Christian Kane, Cedric Pendleton, Gabriel Mann, Jed Rhein, Zena Grey, John C McGinley

tomatburgare
2010-08-08
"Han har dom rätta kasten. Hon har dom rätta kurvorna. Men det är förälskelsen som för dom samman" Hjälp. Det låter fruktansvärt. Jag vet vad jag INTE ska se på tv ikväll.
2010-01-20
Jag såg den enbart för att Jessica Biel är söt! Och då duger handlingen bra, men annars var det nog en etta.
SmokingBianco
2008-04-23
WANNABE ROMEO + JULIA!
beatrs_
2007-08-26
En helt okej film :)
Blink182
2007-08-25
inget att ha som film. Dålig, tråkig och det enda som är nåt att ha i den här filmen är Lillard som alltid är skön.
MrsSmiths
2007-08-24
Både Freddie och Jessica må vara snygga men ack så tråkiga. Ingen själ ingen glöd men fullt av fördomar.
Tjesen
2007-08-24
triiiiiiist
sparv
2007-08-23
filmen är så vek, ändå blir jag äckligt engagerad!
sanandra
2007-08-23
Freddie är bra, men c'mon, filmen utmärker sig inte för fem öre!
Micaelaaaa
2007-07-23
En bra och söt film :P Jessica Biel är vacker och hon är nämligen min idol :)