Super Troopers

Thorny, Mac, Rabbit, Foster och Farva heter några gränspoliser stationerade i Vermont nära den kanadensiska gränsen. De tycker om att driva med folk och sysslar ständigt och jämt med practical jokes. Men när budgeten i staden Spudbury måste minskas så är deras jobb plötsligt i fara. De fem vännerna blir tvungna att skärpa till sig när de ställs mot sina ärkefiender lokalpolisen. Och när en död kropp hittas så ser gränspoliserna sin chans att glänsa genom att lösa brottet och rädda sina jobb.

Originaltitel Super Troopers
Regissör Jay Chandrasekhar
Manus Jay Chandrasekhar, Kevin Heffernan, Steve Lemme, Paul Soter, Erik Stolhanske
Genre Komedi, Kriminalare, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Jay Chandrasekhar, Paul Soter, Steve Lemme, Erik Stolhanske, Kevin Heffernan, Brian Cox, Daniel Von Bargen, Marisa Coughlan, James Grace, Michael Weaver, Dan Fey, Lynda Carter, Amy de Lucia, Jim Gaffigan, John Bedford Lloyd, Christian Albrizio

Visse93
2021-04-14
Ska detta vara roligt eller?
Ranma
2019-01-12
Jag älskar den, den är hur skön som helst! Såg om den idag efter typ åtta år och den var ännu bättre nu.
2018-03-17
Svag jävla tvåa. Dålig men ett par roliga saker och den flyter liksom på.
PeterTheW
2018-01-20
Orkar inte.
kervisch
2015-06-29
3 av 5 godkänd
BrutusBeefcake
2015-06-15
Fick mig allt några garv och första scenen var fullkomligt underbar, men det blir lite tråkigt och repetativt efter sisodär 40-50 minuter, och mot slutet har jag tröttnat. Men det bjuds ändå på en trevlig stund (6-/15)
Dutch
2015-03-29
Tokskön
2014-11-15
Jag måste missat något här, brukar man inte räkna med att få skratta lite grann när man sätter in en komedi i spelaren. Korkade karaktärer kan vara fruktansvärt roliga, men de är inte roliga med automatik bara för att de är korkade. Detta är dåligt och behöver man egentligen säga mer än att samma person regisserade sedan Dukes Of Hazzard.
Harford
2014-10-31
En av de sämsta filmer jag NÅGONSIN sett!
Metheuz
2013-08-23
Inte på långa vägar lika bra som Reno 911 (serien och filmen).