2.1

Super Troopers 2

När en gränsdispyt uppstår mellan USA och Kanada får Super Troopers i uppgift att etablera en motorvägspatrull i det omtvistade området.

Originaltitel Super Troopers 2
Alternativ titel Broken Lizard's Super Troopers 2
Regissör Jay Chandrasekhar
Manus Jay Chandrasekhar, Kevin Heffernan, Steve Lemme, Paul Soter, Erik Stolhanske
Genre Komedi, Kriminalare, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Jay Chandrasekhar, Kevin Heffernan, Steve Lemme, Paul Soter, Erik Stolhanske, Brian Cox, Rob Lowe, Lynda Carter, Emmanuelle Chriqui, Marisa Coughlan, Tyler Labine, Hayes MacArthur, Will Sasso, Seann William Scott, Clifton Collins Jr, Damon Wayans Jr

2020-08-02
För 14 år sedan kommenterade jag den första filmen "Super Troopers" varav jag gav betyget 2/10. Nu har jag sett denna sena uppföljaren(från samma gäng som gjorde och spelade i den första filmen) och jag älskar all den fåniga och barnsliga humor denna film ger mig. Är jag beviset på att trots att man blir äldre så blir man inte mognare(humormässig i alla fall) eller hade jag bara en dålig dag då jag såg den första filmen. Jag vet inte om jag vågar undersöka detta vidare. 3+
Murvel48
2019-05-15
Några fniss räcker bara till en någorlunda stark etta.
jonbo
2018-07-20
Relevansen för denna uppföljare är extremlåg.
2018-07-16
Svag tvåa, den är underhållande och dum nog för att inte få en etta.