3.1

Superhjältarna 2

Superhjältefamiljen är tillbaka, men den här gången står mamma Helen i rampljuset, och pappa Bob stannar hemma med barnen Violet och Dash för att göra hjälteinsatser i vardagslivet och försöka sköta allt som har med ett ?normalt? familjeliv att göra. Det är en tuff omställning för alla, och det blir ännu tuffare, för ingen av dem har ännu en aning om lilla babyn Jack-Jacks alla superkrafter. När en ny skurk smider en genial och farlig plan måste familjen tillsammans med Fryzo samarbeta igen, vilket är lättare sagt än gjort, även om de alla är superhjältar.

Originaltitel Incredibles 2
Alternativ titel The Incredibles 2
Regissör Brad Bird
Manus Brad Bird
Genre Animerad, Action, Komedi, Familjefilm, Äventyr, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Craig T Nelson (röst), Holly Hunter (röst), Sarah Vowell (röst), Huck Milner (röst), Catherine Keener (röst), Eli Fucile (röst), Bob Odenkirk (röst), Samuel L Jackson (röst), Michael Bird (röst), Sophia Bush (röst), Brad Bird (röst), Phil LaMarr (röst)

Robkiller
2019-07-13
Animerad barnfilm, men ändå rätt så underhållande.
BarryHero
2019-05-04
Imponerande valgjorda animationer dar actionsekvenserna ar otroligt maffiga. Krydda detta med en valskriven och intressant storyline sa ar denna film passande for bade stora och sma.
Sovande_mannen
2019-03-29
Gud va jag garva. Dash är ju kung. Hahahahhahaha
fridenpaden
2019-03-25
Underhållande. Otroligt förutsägbar. Men ändå underhållande.
ToddDowney
2019-03-24
Riktigt bra uppföljare som befunnit sig i "developement hell" brukar aldrig bli bra. Men denna lyckades och var minst lika underhållande som första filmen. Ett perfekt sätt att spendera en fredagskväll med.
KurtKarlsson
2019-03-10
kalkon.
ThePatient
2019-03-02
Den här filmen, precis som den första, har ALLT! Spänning, feta actionsekvenser, humor, vändningar och vridningar, oklanderlig stil, och Edna Mode. Som en distillation av allt som är bra med superhjälte-, spion- och familjefilmer.
nyo267n
2019-01-08
Väldigt välgjord och snygg, men den saknar något jämfört med den första filmen.
Tobbiee
2018-12-11
Lika underhållande som första. Mycket bra!
Bomkia
2018-12-08
Pixar still got it. Absolut noll överraskningar i manuset, men jag satt bara och log hela filmen igenom. 4-