Surfer, Dude

Surfaren Steve Addington hamnar i en livskris när han mot sin vilja tvingas in i dokusåpa- och tv-spelsbranschen. I protest åker han till stranden för att surfa sommaren lång, men vågorna står hopplöst stilla.

Originaltitel Surfer, Dude
Regissör SR Bindler
Manus SR Bindler, Cory Van Dyke, Mark Gustawes, George R Mays
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Matthew McConaughey, Alexie Gilmore, Jeffrey Nordling, Zachary Knighton, Cassandra Hepburn, Todd Stashwick, Nathan Phillips, Ramon Rodriguez, Travis Fimmel, KD Aubert, Nancy Fish, Brad Ashten, Woody Harrelson, Scott Glenn, Sarah Wright

Commandante
2015-09-28
Oengagerat och fjantigt.
GinNTonic
2015-02-18
Hyfsad film med bra McConaughey.
Tannhäuser
2014-05-24
En något förvirrad men skön film.
LadyFlanders
2014-04-26
Jösses vilken total skitfilm! Och då är stjärnor som McConaughey & Harrelson med, för att inte tala om Willie Nelson.
Nathalena
2013-12-13
mesigaste filmen på länge
atroxa
2012-02-11
Väldigt generös tvåa. Handlingen är i princip obefintlig.
Salvation_Mind
2011-10-10
Skön film, var så hatad här så jag blev glatt överraskad.
KevinCroner
2011-08-18
Förstår att det ska vara en feelgood-film med skön känsla men - vad fan hände egentligen? Ingenting.
schramm
2011-08-17
Jag köpte dvdn för en (1) krona på media markt, antar jag borde förstått filmens kvalité därefter... Jag skulle inte ens om mitt liv hängde på det kunna återberätta handlingen. Allt som hände var att Matthew McConaughey rökte på och surfade. I en och en halv timme! Jag fick åtminstone en hygglig frisbee för en krona, så man ska inte klaga..
JIL83
2010-08-15
skönt att se att jag inte är ensam att älska denna film, den lämnar en så underbar kännsla i maggropen