1.7

Survival Zone

I en post apocalyptisk värld terroriserar ett mc-gäng en grupp lantbrukare. Efter att ha mördat några familjemedlemmar dyker en mystisk främling upp. Kampen om överlevnad börjar.

Originaltitel Survival Zone
Regissör Percival Rubens
Manus Eric Brown, Percival Rubens
Genre 80-tal, Action, Thriller, Drama
Skådespelare Gary Lockwood, Camilla Sparv, Morgan Stevens, Zoli Marki, Joanie Combrink

2015-06-04
Efter en omtitt på en schysst dvd förefaller tyvärr Survival Zone vara lika medioker som tidigare. Människorna beter sig orimligt korkat medans gänget med den ohälsosamt bleke ledaren bjuder på desto mer skoj. Man kan ju undra om gängmedlemmarna spelas av ett gäng förståndshandikappade av budgetskäl *L*
Raimo_1985
2015-03-16
Börjar riktigt bra med elaka typer (i samma gäng) som åker motorcykel och svingar kedjor mot varandra i hög fart och ganska mycket precision. En del action blir det, men också mycket väntan och extremt tråkiga, långsamma sega scener där det inte händer ett skit. Röjarscenerna med elakingarna, Toyota Landcruiser och snygg Ford-pickup ger den godkänt.
2007-12-04
En inte alltför värdelös MadMax ripoff. Gillar man post... genren kanske den här kan vara nåt?