2.5

Suspect Zero

Mord med gemensamma nämnare sker över stora delar av USA, men vem begår dem, och har FBI ens hittat alla offer?

Originaltitel Suspect Zero
Regissör E Elias Merhige
Manus Zak Penn, Billy Ray
Genre Kriminalare, Thriller, Skräck, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Aaron Eckhart, Ben Kingsley, Carrie-Anne Moss, William Mapother, Julian Reyes, Frank Collison, Harry Lennix

dudson
2020-10-24
Gräsligt kass film rakt av/ Vilken satans blahajj story asså"
Robkiller
2020-01-08
Polisthriller i lågt tempo med mystiska inslag. Tar sig aldrig och fanns väl egentligen ingen anledning att se detta alls.

2017-08-20
En riktig kalkonfilm.
2017-08-17
Filmen har ju ganska uppenbara likheter med Seven men annars är den faktiskt väldigt bra.
AlbinWesley
2015-04-09
Det finns ett gäng mycket bra idéer här, och Kingsley har några värdiga scener. Men Eckhart fungerar inte riktigt som FBI-veteran, han har inte den pondusen, och psykiska krafter var en hyggligt skitdum idé. Osis... rätt så tråkig film i slutändan.
Starlette
2014-07-23

2013-12-08
Välgjord men enormt tråkig film - Ben Kingsley är den enda behållningen med filmen och det blir en svag 2a i betyg!
TheHorrorfan
2013-10-05
Tråkig, den blev liksom aldrig spännande. Cool ide, synd bara att det var så dåligt genomförd.
Engravadlax
2012-12-11
Slutet var lite av en besvikelse. I övrigt en kuslig, något engagerande thriller. 6/10.
2012-09-29
Flummig seriemördarfilm där allt i faller sig helt naturligt. Det är ändå tillräckligt intressant för att bli godkänt. Tänk ett välgjort avsnitt av Arkiv X.