2.4

Sweetheart

Jenn har spolats i land på en liten tropisk ö och det tar henne inte lång tid att inse att hon är helt ensam. Hon måste nu försöka överleva dagarna, men måste också avvärja den onda kraft som dyker upp på nätterna.

Originaltitel Sweetheart
Regissör JD Dillard
Manus JD Dillard, Alex Hyner, Alex Theurer
Genre Drama, Thriller, Äventyr, Skräck, Science Fiction, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Kiersey Clemons, Emory Cohen, Hanna Mangan Lawrence, Benedict Samuel, Andrew Crawford

amam
2020-10-09
Kul med praktiska effekter. De använder CGI med såklart men att de hade en kille i monsterkostym var ändå en höjdare. Kiersey Clemons gör ett ganska bra jobb i huvudrollen.
2020-07-05
Jag tycker Kiersey Clemons är fantastisk men här funkar hon inte riktigt så bra som jag hoppats på. Hela filmen känns lite för "clean" för att kännas som en överlevnadsskräckis. Jag är inte direkt uttråkad, men jag är inte direkt engagerad eller skrämd heller. Slät tvåa.
ShenLong
2020-02-02
kul med monsterfilm. ännu roligare med en rätt bra sådan! kommer inte glömmas snabbt utan hamnar direkt på den interna listan av havsmonster-filmer
haajen
2020-01-28
En del snygga scener och monstret är inte så dumt men det hela är inte speciellt engagerande och vissa av skådisarna är riktigt dåliga. Snabbt glömd.