2.3

Table 19

En berättelse om ett gäng främlingar som sitter vid ett avsides bord på en bröllopsfest.

Originaltitel Table 19
Regissör Jeffrey Blitz
Manus Jeffrey Blitz
Genre 2010-tal, Komedi, Drama
Skådespelare Anna Kendrick, June Squibb, Craig Robinson, Lisa Kudrow, Stephen Merchant, Tony Revolori, Wyatt Russell, Amanda Crew, Thomas Cocquerel, Becky Ann Baker, Andrew Daly, Maria Thayer, Andy Stahl, Rya Meyers, Richard Haylor, Andy Blitz, Carlos Aviles

dafreakish
2019-11-24
Smågulligt, Merchant är otroligt rolig, men inte något mer.
ancientlove
2019-07-31
Jag gillar filmen skarpt, men det kan bero på att jag också gillar Anna Kendrick skarpt. Väldigt mysig rom-com där skådisarna består av gott och blandat som man känner igen.
Körsbär
2019-07-23
Har du låga förväntningar på denna film så landar du på en helt ok film.
Bomkia
2018-11-17
Sidokaraktärerna lyfter filmen, Kendricks problem känns inte alls lika roliga. 3-
HerrNenne
2017-11-10
Helt okej småmysig bröllopsfilm utan större jobbiga scener. Höjdpunkt: När Merchant säger Knobhead.
ekneB
2017-11-05
helt okej film att slötitta på. och jag tittar på allting Anna Kendrick är med i! Sen är det sällan ett dåligt val om Duplassarna är involverade!
fridenpaden
2017-05-20
Trevlig rulle. Som väntat från Duplassarna.
ulpe01
2017-05-18
Några överraskningar, några skratt, några pinsamma ögonblick. Hade inte förväntat mig så mycket, det kanske hjälpte. En helt ok rulle.