2.5

Tag

En grupp barndomsvänner organiserar årligen en avancerad omgång av tafatt som kräver att deltagarna reser över hela landet.

Originaltitel Tag
Regissör Jeff Tomsic
Manus Rob McKittrick, Mark Steilen
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Ed Helms, Jake M Johnson, Jon Hamm, Hannibal Buress, Jeremy Renner, Isla Fisher, Annabelle Wallis, Rashida Jones, Leslie Bibb, Nora Dunn, Steve Berg, Thomas Middleditch, Lil Rel Howery

Murvel48
2020-07-04
Den har definitivt sina ljusa stunder, specielkt scenerna med Jeremy Renner men sammantaget är det en typisk tvåa. Helt okej för stunden.
hsimpson
2020-03-22
För pubertal för min smak, men några småskratt ändå. Såg att någon tidigare föreslog att se Game Night istället. Bra tips - det är en betydligt bättre film!
molls
2019-09-29
Jag antar att det är meningen att filmen ska framkalla känslor men den är så jäkla dålig att den mest framkallar en vilja att slänga ut tv:n.
Sovande_mannen
2019-08-03
Helt meningslös film.
myslas
2019-08-01
Rätt kul i typ en halvtimme, sedan blir det mest repetitivt och jävligt överdrivet. Se Game Night istället.
peterclash
2019-07-16
Garvade gott.
PolPut
2019-07-15
Såg en kvart så jag sätter inget betyg men fyyy faaaan va tråkigt, värdelöst, löjligt och icke-roligt på alla plan det här är. Jag blev för dödsstraff pga den kvarten jag såg. Samtliga inblandade måste hängas i gryningen. Usch!
karlmats
2019-06-29
Jag hade blandat ihop Jeremy Renner med Jeremy Piven av nån anledning så när Renner väl dyker upp blir det lite av en besvikelse. Den här filmen hade behövt nån skådis med mer humoristisk karisma. Jag hade hoppet uppe första kvarten, det finns nog ändå en rolig historia att berätta här, men det blir mest mellanmjölk av alltihop. Några skratt absolut, men för att vara en ren komedi är det inte tillräckligt och 2an blir ganska stabil till slut.
annihilat0r
2019-06-08
Godkänd underhållning en sömnig fredag, men inte särskilt mycket mer.
dafreakish
2019-06-07
Sämst på alla sätt och vis. Inte rolig, tokdum och bisarrt. Utan talangen framför kameran hade det varit tvärdött.