1.6

Taking Chances

Chase upptäcker att en indiskt kasino är på väg att byggas på samma mark som stadens historiska krigsskådeplats. Hans uppdrag blir att förhindra projektet till vilket pris som helst.

Originaltitel Taking Chances
Regissör Talmage Cooley
Manus Annie Nocenti
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Justin Long, Emmanuelle Chriqui, Rob Corddry, Keir O'Donnell, Missi Pyle, Jimmi Simpson, Nick Offerman, David Jensen, Brian Howe, Phil Reeves, Robert Beltran, Kimberly Guerrero

Jörmungandr
2011-08-20
Oerhört tråkig och oengagerande film, där man blir förvånad över hur lite man bryr sig om någon karaktär. Ska vara en komedi, men levererar inga roliga scener eller repliker. Nä bortkastad tid tyvärr..
chris_lambert_
2010-10-03
Najs.
PebblesBeach
2010-09-23
Vad fan var detta för något?!
Angeliana
2010-09-21
Jag är ett väldigt stort fan av Justin Long, och jag undrar bara VARFÖR han valde att vara med i en sådan skitfilm! Han var charmig som vanligt och Keir O'Donnel var också bra, men nästan allt annat var bara bara skit.
badpanda1606
2010-09-19
Herregud vad e detta....
HerrNenne
2010-09-11
Lite mys då och då, och en del som händer kring Justin Long är trevliga, men för mycket "men nej.."-scener och för lite horbashing.
carre006
2010-01-05
svag tvåa. innehåller verkligen inte mkt av värde