2.1

Tammy and the T-Rex

En ond vetenskapsman placerar en död tonårings hjärna i en artificiellt skapad Tyrannosaurus.

Originaltitel Tammy and the T-Rex
Alternativ titel Teenage T-Rex
Regissör Stewart Raffill
Manus Gary Brockette, Stewart Raffill
Genre Komedi, Science Fiction, 90-tal
Skådespelare Denise Richards, Paul Walker, Terry Kiser, George 'Buck' Flower, Ellen Dubin, Theo Forsett, George Pilgrim, Ken Carpenter, Sean Whalen

Starkbröl
2023-03-06
En otroligt, imponerande dum film, dum på Sharknado-nivå, men utan det utarbetade konceptet hos de filmerna. Jag undrar över målgruppen: det är barnsliga dumheter men ändå med gott humör, blandat med en del (orealistiskt) gore i Vinegar Syndromes version (som ligger på runt 90 minuter). Samtidigt så schlockig att det är svårt att inte roas. Troligtvis den näst bästa film Denise Richards varit med i (efter Starship Troopers, förstås). På slutet dansar hon omkring i underkläder, det är väl filmens höjdpunkt och förebådar hennes nuvarande OnlyFans-karriär (nej jag skojar inte). Det ryktas att Paul Walker skämdes så mycket över den här filmen att han körde in i ett träd.
myslas
2021-06-06
Så dumt och smaklöst som det kan bli. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Se bara till att ni ser den nyrestaurerade "Gore Cut" av filmen.
schramm
2020-07-22
t-rex som fuckar åt folk och kollar växel i telefonautomaten! vad finns det att ogilla? just det NOLL! femman är nära
idd
2020-03-21
Värdigt för alla inblandade.
Korben_Dallas
2018-01-13
Den är verkligen sin egna grej. Stor respekt.
92axha10
2017-04-24
Kul att se om man gillar dåliga filmer.
Blink182
2010-10-10
haha hoppas de inte gjorde den här filmen seriöst för det är en utav de fulaste filmerna jag sett. Skådespelet är helt sjukt uselt och handling och händelserna är skrattretande. Aldrig sett något löjligare slut innan. För er som vill se den så finns den på Youtube uppdelad i åtta delar.
Lioras
2007-04-04
Haha den här verkar ju grym!!