1.9

Taxi

När polismannen Washburn hoppar in i den högljudde taxichauffören Belles taxi hamnar hon mot sin vilja mitt i jakten på en liga kvinnliga bankrånare ledda av skönheten Vanessa.

Originaltitel Taxi
Regissör Tim Story
Manus Robert Ben Garant, Thomas Lennon, Jim Kouf
Genre Komedi, Action, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Jimmy Fallon, Henry Simmons, Queen Latifah, Christian Kane, Jennifer Esposito, Ann-Margret, Gisele Bündchen, Ana Cristina de Oliveira, Ingrid Vandebosch, Magali Amadei

Robkiller
2017-08-23
Remake som är sämre på det mesta. Risigt manus, dåliga skämt och kassa skådespelare. Men blir lite underhållande i alla fall...
2017-05-01
Jimmy Fallon funkar inte så bra och det gör inte manuset heller, konstigt nog för det skiljer väl inte mycket från originalet?
2016-07-10
Nääääästan en tvåa.
2016-07-10
Den är ju inte i närheten av franska originalet men både Queen Latifah och Jennifer Esposito är favoriter och gör bra ifrån sig.
2014-10-26
Här tar Luc Besson över sin succétrilogi till staterna men usla skådisar i form av Queen Latifah drar ner denna film i skiten. Se de franska originalfilmerna och bry er inte om detta amerikanska skräpet.
WillyV
2014-05-09
Skitfilm, ja, helt och hållet.
jskogh
2014-02-02
Jennifer Esposito är för snygg för att den här filmen bara ska få en etta.
Cuchita
2013-05-30
Den får en 2a bara för att jag garvade några gånger.
Xenox
2012-06-24
Blä!
stefanoeranio
2010-08-09
Stängde av filmen efter en halvtimme...