3.2

Tears of Kali

En kvinna sitter inspärrad på en klinik i Berlin, en ung fånge går igenom psykoterapi för att få bukt med sina våldshandlingar och sitt drogmissbruk, en självutnämnd helare leder grupper för bot av sjukdom och smärta...

Originaltitel Tears of Kali
Regissör Andreas Marschall
Manus Andreas Marschall
Genre Fantasy, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Pietro Martellanza, Anja Gebel, Magdalena Ritter, Ludwig Nicole, Maunsell Gabriel

Boddy
2017-04-14
Amatörmässig produktion och kass musik, den har ett par obehagliga scener men är knappast skrämmande någonstans.
Tiptaka
2012-08-31
En intressant film men som tidigare nämnts är den alltför amatörmässigt filmad, det är ett återkommande störningsmoment genom hela filmen.
Suverän
2011-08-28
Brutal och obehaglig, för själen. Originell handling dessutom. Men all in all, inte överdrivet bra.
mrinkel
2010-10-08
Intressant handling, obehaglig och innehåller några riktigt våldsamma scener. Allt detta förstörs av amatörmässigt filmande, hysterisk klippning och horribel musik. Synd för den hade kunnat bli väldigt bra.
Redshift
2007-05-19
Det var ett tag sen jag verkligen blev skrämd av att se en film. Rekommenderas.
noworries
2007-05-10
Genomtänkt och mycket, mycket skrämmande. En av de få skärckfilmerna som fått mig dra upp fötterna från golvet på mycket länge.
rayek
2007-01-27
Genomtänkt är också ett passande ord.
rayek
2007-01-27
Sådant här vill jag se mer av! Snygg, mycket välgjord, creepy och skrämmande.
sighup
2004-10-13
Den här filmen skrämde mig på riktigt, och äcklade mig rejält. Det krävs rätt mycket för att åstadkomma det. Filmiskt kanske den inte egentligen är värd en femma, men för skrämseleffekten är jag redo att vara frikostig.