2.4

Teen Witch

När Louise upptäcker att hon har magiska krafter blir hon tuffast i high school. Men är det verkligen rätt att trolla sig till popularitet?

Originaltitel Teen Witch
Regissör Dorian Walker
Manus Robin Menken, Vernon Zimmermann
Genre 80-tal, Fantasy, Komedi
Skådespelare Robyn Lively, Dick Sargent, Zelda Rubinstein, Joshua John Miller, Dan Gauthier, Caren Kaye, Lisa Fuller, Amanda Ingber

MaxMackan
2016-03-20
Banal med lite "så dåligt att det blir bra".
idaho1981
2015-04-14
Varför gör de om samma film om och om igen. Samma början, samma mitt och samma slut. Man ändrar bara på ytan, denna gång blev det magi som var grejen. Nej tack!
filmfreak1
2014-05-03
Dansnumren är så härligt 80-tals usla, nästan så de höjer betyget ett snäpp, men bara nästan. Rätt ointressant film i övrigt, tyvärr.
angelicalindh
2014-04-28
with great power comes great.. popularity!
ziferN
2013-06-06
Helt ok, små mysig och underhållande film men i jämförelse har jag sett många bättre 80-talare, men filmen fungerar ändå i helhet för den är. Den är dessutom lite småkul och storyn måste man ändå bara gilla, även om resultatet inte blev så lyckat som jag hoppades på. Slutet var dock lite oväntat eftersom filmen kändes inte helt klar i min mening. Svag trea.
Floop
2012-03-28
Top that!
LuxLisbon2
2012-01-31
Åttiotal så det skriker om det! Innehåller 6 av mina 20 favoritteman: cheerleaders, divor, identitetsbyten, tonår, unga som vill men inte får ligga, samt ytlighet. Målgruppen må vara tonåringar, men jag drömmer fortfarande om att förhäxa världen, bli populäraste flickan och få Hunken med stort H.
schramm
2009-12-31
Inte lika hemsk som jag hoppats på, Rätt segt mellan kalkonscenerna och tråkigt.
11h30
2009-10-23
Helt fantastisk film! :')
resistent
2007-12-16
Look how funky he is. I will never be hip.