2.6

Terrified

När konstiga händelser inträffar i ett grannskap i Buenos Aires beslutar sig en läkare som specialiserat sig inom det paranormala, hennes kollega och en ex-polis att undersöka saken vidare.

Originaltitel Aterrados
Regissör Demián Rugna
Manus Demián Rugna
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Maximiliano Ghione, Elvira Onetto, Norberto Gonzalo, George L Lewis, Demián Salomón, Agustín Rittano, Julieta Vallina, Natalia Señorales

2019-10-07
Har några riktigt obehagliga scener men känns lite ostrukturerad och slutet är en aning mediokert för min smak. Skådisarna gör annars ett ganska bra jobb.
Taliah
2019-04-09
Väldigt random. Den hade många riktigt fina delar men hade vunnit på en bättre struktur.
Engravadlax
2019-02-09
Extremt valhänt 'skräck'.
Tatty
2019-02-08
Filmen kändes ganska läskig och obehaglig. Inte så att man blir rädd men kände obehag iallafall.
Starlette
2019-02-04
En del riktigt läskiga scener!
haajen
2019-01-14
Episodisk film som känns som ett antal kortfilmer som satts ihop med en synnerligen tunn tråd. Inte logisk men den är rätt underhållande om än inte så skrämmande som utlovats. Påminner en hel del om både Insidious och The Conjuring.