2.8

Terror Firmer

En blind B-filmsregissör försöker leda sitt team mot slutförandet av en ny film. Regissören Larry (spelad av Lloyd Kaufman) har stora visioner för sin film men mitt i alltihop börjar skådespelare och folk i teamet dö av mystiska omständigheter. Som alltid innehåller filmen tillräckligt mycket sex, blod och kiss & bajs-humor för att hålla finsmakaren borta. En Troma-produktion.

Originaltitel Terror Firmer
Regissör Lloyd Kaufman
Manus Douglas Buck, Patrick Cassidy (II)
Genre Komedi, Skräck, 90-tal
Skådespelare Lloyd Kaufman, Will Keenan, Alyce LaTourelle, Trent Haaga, Debbie Rochon, Ron Jeremy

Stan
2018-10-10
vad fan såg jag nyss, haha.
Anonymus
2013-02-16
Tidernas i särklass mest retarderat underhållande film, helt jävla underbart osmakligt och ett måste på fyllan/bakfyllan. Känsliga och framförallt äckelmagade tittare bör å det strängaste varnas!
Gurant
2012-09-27
En av de bästa Tromafilmerna. Vill man se en Tromafilm med polarna med bira, inälvor och sex så är det här the grej!
DrJW
2012-08-09
Underhållande sjuk, bisarr och äckligt.
ScArRrFaCe
2011-10-30
Filmen trampar gasen i botten från minut ett och håller den intryckt i nästan två timmar. Visst tusan är den riktigt rolig, men det blir faktiskt för mycket ibland för undertecknad. 2+
saxen11
2011-10-07
HAHA! Fan vilket slut Kaufman!
thebully
2011-09-17
ja nej
Greigh
2011-08-27
Troma är känt för sina galna och extremt underhållande filmer. Men Terrorfimer är en film som tänjer på alla gränser. Många blir upprörda, andra tycker det är osmakligt och jag helt enkelt ÄLSKAR DET! En av Tromas absolut bästa filmer!

2010-10-24
Sjuk film som går till extrem överdrift. Humorn hör hemma i sandlådan.
slitenskiten
2010-10-09