2.3

Döden på Red Wolf Inn

Regina vinner en semester på ett ställe som heter Red Wolf Inn. Det drivs av ett gammalt trevlig par i en mysig miljö och maten är fantasisk. Men någon står inte riktigt rätt till i alla fall. En av de andra gästerna har försvunnit. Och deras värdar är väldigt nog med att ingen går i närheten av köttkylen.

Originaltitel Terror House
Alternativ titel Terror at the Red Wolf Inn, Terror at Red Wolf Inn, Club Dead, Terror on the Menu, The Folks at Red Wolf Inn
Regissör Bud Townsend
Manus Allen Actor
Genre 70-tal, Komedi, Skräck
Skådespelare Linda Gillen, John Neilson, Arthur Space, Mary Jackson, Janet Wood, Margaret Avery, Michael Macready, Earl Parker

Raggarn
2014-04-01
Haha va fasen! Klart underhållande. Lite mer action och filmen hade varit fulländad. Riktigt bra skådisar måste jag erkänna.
Dele
2007-11-04
En halvhyfsad lågbudgetfilm med ganska tunnt manus som dock går att se utan alltför stora besvär.
megalomaniac
2007-08-20
Det hemskaste i den här filmer är när alla sitter samlade vid bordet och äter revbensspjäll. Men det är inte vad de äter utan hur de äter. Den ena vidrigare bordskick än den andra, men husbonden tar dock vinnarpokalen med sina hamsterkinder. Burr
Docklands
2007-04-26