2.1

Texas Chainsaw Massacre

Tre unga internet influsser skall påbörja ett nytt samhälle i den övergivna staden stad djupt inne i Texas. Ovetades att Leatherface gömt sig där de senaste 50 åren och som nu inte vill ha sällskap...

Originaltitel Texas Chainsaw Massacre
Alternativ titel Texas Chainsaw Massacre 8
Regissör David Blue Garcia
Manus Chris Thomas Devlin, Fede Alvarez, Rodo Sayagues
Genre Thriller, Skräck
Skådespelare Sarah Yarkin, Elsie Fisher, Mark Burnham, Jacob Latimore, Olwen Fouéré, Moe Dunford, Jessica Allain, Nell Hudson, Alice Krige, William Hope, Jolyon Coy, Sam Douglas, John Larroquette (röst)

BarryHero
2023-12-13
Har någon enstaka kul och blodig scen, men överlag är det för mycket CGI och för korkade, osympatiska karaktärer. Att filmen dessutom inte alls passar in i resten av Motorsågsmassakern-universumet känns lite som en skymf, dessutom hur man blandar in film ett. Filmen är ologisk, tröttsam efter ett tag, och misshandlar arvet från 1974.
päronanton
2023-10-21
Motorsågsmassakern blev förbjuden när den kom för femtio år sedan. En klassiker inom skräck genren. Den här uppföljaren var helt ok.
2022-09-27
Över förväntan! Faktiskt en väldigt bra skräckis.
Nathalena
2022-07-26
Jösses vilken störig film. Blev spyfärdig av karaktärerna. Var en fröjd att se den ta slut.
vonadel
2022-06-22
Bättre än vad jag trodde ändå. Visst, lite dum och ologisk ibland, men ändå välgjord. 5/10
Ranma
2022-05-24
Den funkar fint! Ingen höjdare nej, men det finns definitivt sämre. Rätt så gory, men det är förvånansvärt välgjort.
DiMMUBoRGiR
2022-04-04
Något bättre än förväntat, vilket förstås säger ungefär ingenting. Det kommer naturligtvis aldrig i närheten av originalets känsla och stämning, men några styggelser blir lyckade och därmed är det för en gångs skull ett inte helt onödigt inslag i denna filmserie.
Hanness
2022-03-10
Nära bottenbetyg, underhållningen är obefintlig.
xzsawq
2022-03-08
Nej det här var inte bra. Förutsägbar.
PolPut
2022-03-04