2.4

That Girl from Rio

Efter att frugan varit otrogen får sambatokige Raymond spel. Han rånar en bank och tar första flyget till Rio de Janeiro! Där träffar han exotiska Orlinda som efter en passionerad natt sticker med hans pengar. Nu börjar problemen på allvar.

Originaltitel Chica de Río
Regissör Christopher Monger
Manus Christopher Monger, Julián Ibáñez, Francisco Lara Polop
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Hugh Laurie, Santiago Segura, Lia Williams, Vanessa Nunes, Patrick Barlow, Nelson Xavier, Hugh Lloyd, John Junkin, Julio Levy, Paul Jerricho, Kacey Ainsworth

J_B
2009-12-06
Ingen vidare berättelse...det hade säkert varit en etta om jag inte varit bakis nog för nått sånt här.
larox
2009-11-28
En vuxensaga Ett sätt att gömma sig undan från alla måsten kan vara att se just denna typ av film. Lättsam, rolig och charmig men väldigt mycket vuxensaga
SoulSurvivor
2009-07-22
Inte ens Laurie kan rädda denna sömngångaraktiga soppa upp till en tvåa.
badpanda1606
2009-07-22
Gillade den faktiskt, små rolig brittisk komedi som dessutom har en av de snyggaste skådespelerskorna jag sett på mkt länge:) Såklart får den en 3a.
M3MPHIS
2008-07-21
nice kropp :)
Nightcrawler
2007-05-25
Haha, så klyschigt och förutsägbart men samtidigt så underbart. Jag älskar Hugh Laurie, musiken och humorn.
PeterBeer
2007-02-14
mysig feel-good känsla
Cisco
2007-02-11
Hugh laurie är alltid bra..
Kurosawafan
2007-01-28
underhållande, ganska larvig brittisk ok totalt helt OK komedi
Maxter
2007-01-16
Härlig stämning med britisk hummor !